Automobilka by mala svoj nový model v Indii predávať približne za 100 000 rupií (necelých 1500 eur). Zákazníci si však k tejto sume budú musieť pripočítať daň a províziu z predaja, takže konečná suma vyskočí približne na 130 000 rupií (1850 eur), píše agentúra Reuters.
Tata Nano sa oficiálne začal na indickom trhu predávať 23. marca 2009, na cestách sa však objaví až v druhej polovici roka 2009. Objednávky sa začnú prijímať až v druhej polovici apríla a prvé dodávky vozidiel prídu ešte neskôr.
Model Nano sa mal začať vyrábať ešte koncom roka 2008, spoločnosť však bola nútená pre protestné zhromaždenia poľnohospodárov premiestniť výrobný závod do inej lokality. Podľa predstaviteľov automobilky bude dokončenie továrne s ročnou kapacitou 250 000 áut trvať ešte minimálne jeden rok. V priebehu prvého roka automobilka vyrobí maximálne 50 000 áut.
Spoločnosť Tata začiatkom marca 2009 uviedla, že v Európe plánuje predaj mierne inovovaného modelu Nano Europa spustiť v rokoch 2010 až 2011. Automobil bude plniť prísne európske bezpečnostné aj emisné limity. Majiteľ automobilky, Ratan Tata uviedol, že do troch rokov dokonca vyvinú aj verziu pre americký trh.
Spoločnosť Tata vlani od koncernu Ford Motor kúpila značky Land Rover a Jaguar za 2,3 mld. Dolárov. Momentálne však aj ona bojuje s poklesom predajov a vysokými dlhmi. Jej predaje sa vo februári 2009 medziročne znížili o 15 % na 42 493 osobných aj nákladných vozidiel.