Zdá sa, že Ratan Tata si to s uvedením modelu Nano na indický trh dobre premyslel. Vo svete zúri ekonomická kríza, svetové renomované automobilky prepúšťajú zamestnancov, aby aspoň čiastočne zmiernili veľké finančné straty spôsobené nekontrolovateľne klesajúcim odbytom a Tata prijíma jednu objednávku za druhou.
Doteraz si Tata Nano objednalo 610 000 zákazníkov, z ktorých 203 000 už zaplatilo plnú sumu. Automobilka tak získala takmer 500 miliónov dolárov.
Aby to však nebolo príliš rozprávkové, musíme uviesť, že Tata nedávno kúpila značky Jaguar a Land Rover, takže jej pokladnica zíva prázdnotou. Peniaze získané za nové objednávky modelu Nano tak automobilka údajne použije na splácanie úveru.
Ani v apríli 2009 sa Tata nevyhla celkovému prepadu predajov vozidiel. Predaj úžitkových vozidiel klesol medziročne dokonca o 40 percent.