Nissan má s verziou SpecV veľké plány. Chystá sa s ňou totiž atakovať tie najlepšie časy na Nürburgringu. Pri ceste za týmto cieľom stavil Nissan na znižovanie hmotnosti, ale aj na menšie technické úpravy.
Azda najväčším rozdielom oproti štandardnému Nissanu GT-R je systém, ktorý pri akcelerácii na vyšších prevodových stupňoch dokáže krátkodobo zvýšiť plniaci tlak turbodúchadla. Následkom je dočasné zvýšenie krútiaceho momentu, čo zlepší akceleráciu bez nutnosti podraďovania. Údajne to vedie aj k nižšej spotrebe paliva, pretože motor sa zbytočne nedostáva do vyšších otáčok.
Ďalej verzia SpecV disponuje lahôdkami ako sú titánové výfukové potrubie, karbón-keramické brzdy a ľahučké kované disky kolies, ktoré znižujú neodpruženú hmotnosť vozidla. Tie sú obuté do pneumatík Bridgestone Potenza s vyššou priľnavosťou. Oproti štandardnej verzii bolo pozmenené aj nastavenie pruženia.
Nissan GT-R SpecV bude vraj dostupný iba v jednej a farbe a tou je čierny lak s názvom „Ultimate Black Opal“. Verziu SpecV tiež spoznáte podľa zadného karbónového krídla, alebo podľa karbónovej dekorácie mriežky chladiča či otvorov v prednom nárazníku určených na prístup chladiaceho vzduchu k brzdám.
Podobne, ako je hlavnou tému exteriéru karbón, veľké množstvo tohto materiálu nájdete aj v interiéri. Najväčšiu zmenou oproti štandardnej verzii je zmena usporiadania interiéru z 2+2 iba na dvojmiestne. V Nissane GT-R SpecV teda nájdete iba dve sedadlá, ale zato karbónové a značky Recaro.
Ako sme spomenuli v úvode, tí šťastnejší Japonci si budú môcť užívať nový Nissan GT-R SpecV už budúci mesiac. Vybraní predajcovia ho budú predávať za cenu v prepočte zhruba 126 512 eur, čo je takmer dvojnásobok ceny štandardného Nissanu GT-R.