Túto porciu výkonu mu zabezpečuje 4,4 litrový V8 motor Volvo posilnený dvoma turbodúchadlami Garrett. Je umiestnený pozdĺžne v strede a poháňa iba zadnú nápravu. Rozloženie hmotnosti 40:60 pomôže popasovať sa zadným pneumatikám s nečakanou nádielkou krútiaceho momentu aj pri vypnutej trakčnej kontrole. Tá sa mimochodom deaktivuje pomocou prepínača požičaného z vojenskej stíhačky Tornado. Nič iné deaktivovať nemusíte, pretože Noble okrem trakčnej kontroly nemá žiadny iný pomocný systém.
Absencia hi-tech zbytočností pomohla „šesťstovke“ udržať si štíhlu líniu a tak silný motor autu udelí zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 3 sekundy. Hranica maximálnej rýchlosti leží pri čísle 360 km/h. Ak sa vám to bude zdať prirýchle, možete využiť aj dva slabšie režimy, pri ktorých motor dáva 550, resp. 450 koní.
V Noble M600 nehľadajte pod volantom páčky na radenie rýchlostí. Britskí inžinieri použili klasickú 6-stupňovú ručne radenú prevodovku Graziano. Pri vývoji boli testované aj poloautomatické prevodovky s ovládaním pod volantom, ale konštruktéri ich označili za neuspokojivé.
S ročnou produkciou 50 kusov a cenovkou 200 000 libier bude stretnutie s Noble M600 v bežnej premávke takmer zázrak. Navyše Noble momentálne neplánuje svoju M600 vyvážať mimo Veľkú Britániu.