Zdá sa, že Audi vie, v čom spočíva úbytok zákazníkov v značkových servisoch. Okrem ceny je to aj klesajúca dôvera a nepríjemný pocit z toho, že nevidíte, čo sa s vaším autom práve deje.
Nedôveru v prácu niektorých servisov výrazne posilňujú rôzne aféry a negatívne skúsenosti niektorých zákazníkov. Často sa medzi vodičmi hovorí o tom, ako niektorí mechanici nemenia celú olejovú náplň, ale len jej časť, drahé a kvalitné náhradné dielce pri opravách menia za lacnú druhovýrobu, alebo dokonca počas opráv vymenia dobrú súčiastku za horšiu bez toho, aby o tom zákazník vedel. Práve takýto špekulanti kazia dobré meno servisom, ktoré sa chcú živiť poctivo, no z bezpečnostných dôvodov nemôžu pustiť zákazníka k oprave.
S elegantným riešením tohto problému prichádza Audi. Mechanik si pri oprave vášho auta nasadí na hlavu kameru, ktorej obraz môžete sledovať na notebooku v čakárni servisu. Pomocou slúchadiel a mikrofónu s vami technik pri oprave dokonca komunikuje a spolu môžete v reálnom čase konzultovať problémy, na ktoré pri oprave nečakane narazí. Vy zároveň vidíte, za čo platíte. Audi tvrdí, že súprava by nemala mechanika pri práci nijakým spôsobom obmedzovať a zavadzať mu.
Jednoduchý a dovolím si povedať mimoriadne účinný nástroj, ako pritiahnuť zákazníkov späť do značkových servisov. Audi tvrdí, že systém Audi Cam chce postupne zaviesť do všetkých európskych značkových servisov.