Zdá sa, že hospodárska kríza už prehrmela a tí výrobcovia, ktorí prežili, začínajú realizovať svoje smelé plány. Objavuje sa množstvo noviniek vo všetkých segmentoch, tie najvyššie nevynímajúc. Vo Veľkej Británii sa zrodil ďalší superšport – Arash AF10.
Jeho vývoj nebol otázkou niekoľkých posledných mesiacov. Prvé skice modelu sa objavili už v roku 2006 a odhaľovali veľkú podobu s Enzom. Tá zostala aj finálnej verzii. Duchovným otcom Arasha AF10 je iránsky podnikateľ žijúci vo Veľkej Británii – Arash Farboud.
AF10 na pohon využíva sedemlitrový V8 motor LS7 pochádzajúci zo Chevroletu Corvette Z06. Jednotka podáva výkon 550 koní pri 6200 ot./min. a maximálny krútiaci moment asi 644 Nm pri 4800 ot./min. Motor je spojený s kolesami prostredníctvom šesťstupňovej prevodovky Graziano GT-ME1.
Karoséria Arasha AF10 je vyrobená z uhlíkového vlákna s hliníkovým vystužením. Podľa tlačovej správy budú karosérie vyrábať inžinieri z F1. Hliník bude použitý aj pri výrobe ľahkých nádrží. Konštrukciu karosérie dopĺňajú oceľové pomocné rámy vpredu aj vzadu. Nedobytnosť kabíny zabezpečuje oceľová „klietka“.
Brzdy pochádzajú od známej firmy AP Racing. Strmene vpredu majú osem piestikov (vzadu šesť) a priemer keramických kotúčov je 380 mm resp. 362 mm. Brzdy sú ukryté pod 19– a 20– palcovými kolesami s pneumatikami 265/35 a 335/30.
Výrobca zatiaľ nezverejnil odhadované dynamické parametre a ani termín začiatku výroby nie je známy. Cena by sa mala pohybovať okolo hranice 320 000 libier.