Štylistické zmeny prednej časti prinesú nové svetlomety s tmavým podkladom a nasrdeným obočím. Väčší vplyv na celkový vzhľad Laguny má prepracovaný nárazník, rozdelený na tri sekcie. Mladistvosť mu dodáva nielen lesklá čierna priečka pod evidenčným číslom ale aj chrómované prvky a členité rozloženie nasávacích otvorov.
Zadná časť liftbacku ani kombi žiadne revolučné zmeny nezaznamenala. To isté platí pre interiér, kde pribudli nové druhy dekoračných obkladov, poťahové materiály, nové displeje a iné drobnosti.
Pod kapotu Laguny III sa nasťahujú čistejšie motory (Euro 5), ktoré zároveň ponúknu hospodárnejšiu prevádzku. Spotreba naprieč motorovou paletou klesla o 0,5 litra. Základom zostáva jednotka 1.5 dCi s výkonom 81 kW (110 k) a krútiacim momentom 240 Nm, ktorú dopĺňajú tri verzie motora 2.0 dCi s výkonom 96 kW (130 k), 110 kW (150 k) a 131 kW (180 k). V prípade kombinácie najsilnejšieho motora s automatickou prevodovkou je výkon znížený na 127 kW (173 k).
Základný naftový motor sa môže v Lagune pochváliť spotrebou iba 4,7 l/100 km. Priemerná spotreba dvojlitrov sa pohybuje v rozmedzí 5,2 až 6,2 l/100 km. Najvyššia hodnota platí pre spomínanú automatickú prevodovku.
Zákazníci majú možnosť vybrať si aj z dvoch benzínových jednotiek. V ponuke je jeden atmosférický a jeden prepĺňaný dvojliter s výkonom 103 a 125 kW (140 a 170 k). Priemerná spotreba sa pohybuje od 7,5 l/100 km do 8,7 l/100 km.
Inžinieri pri facelifte neobišli ani podvozok a riadenie, ktoré je teraz komunikatívnejšie a priamejšie.
Slovenské ceny faceliftovanej Laguny III ešte nie sú známe, ale vieme, že predaj u nás začne ešte v tomto roku.